Vi i aktivitetsgruppen planerar en vårfest i år. Tanken är att vi ska grilla om det är fint väder.
Om du skulle kunna tänka dig att hjälpa till med planeringen/ställa iordning, mejla Sofia:
sofia_wallsten@hotmail.com
Hoppas att vi ses då!
Vi i aktivitetsgruppen planerar en vårfest i år. Tanken är att vi ska grilla om det är fint väder.
Om du skulle kunna tänka dig att hjälpa till med planeringen/ställa iordning, mejla Sofia:
sofia_wallsten@hotmail.com
Hoppas att vi ses då!