Det har öppnats ett nytt kärl för pappersförpackningar vid 10.
Därmed finns kärl för pappersförpackningar vid samtliga hus 8, 10 och 12 för att underlätta sorteringen för alla boende.
För att skapa mer utrymme och minska risklen för överfulla kärl ber vi er att platta till förpackningarna innan de lämnas i kärlet.
Tack för att ni hjälper till att hålla vårt område trivsamt och välfungerande.
Styrelsen